Жаңа бағдарлама Көркем еңбек 6 сынып Ұлдар ҚМЖ қысқа мерзім жоспары жаңа мазмұны бойынша 2018-2019 оқу жылына арналған

Қысқа мерзім жоспары №1
1-бөлім: Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Қауіпсіздік техника ережелерін сақтау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.1.1.1 ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау
Сабақ мақсаттары Оқушыларға жаратылыстану пәнінің зерттейтін құбылыстары, жаратылыстану пәндері жөнінде түсіндіру
Сабақ мақсаты Барлық оқушылар:
Ғылым рөлінің не\гізі жүйесі туралы біледі.Өзойларын жетік пайдалануға дағдыландыру
Оқушылардың басым бөлігі:
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды.
Ғылым туралы біледі, топтық жұмыс орындауда қатесіз тапсырмалар орындайды
Кейбір оқушылар:
Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыр
Бағалау критерийлері Оқушылар техника қауіпсіздігімен танысып, алғашқы медициналық көмек көрсету әдістерін көрді, арнайы жаттығуларды орындады. Нұсқаулыққа танысқаны туралы белгі қояды.Топтық жұмыстар арқылы материалды меңгереді;
Қасиеттерін пайдалана отырып маңыздылығын түрлендіреді;
Тілдік мақсаттар Оқушылар тиісті терминологияларды берілген модульдер бойынша түсіндірдіру және сипаттауда қолданады.
Пәндік лексика және терминология: жылулық энергия, температура, температура шкалалары, абсолют температура.
Құндылықтарды дарыту
Көпмәдениеттілік
Интернационализм
Әлем азаматы Коммуникативті дағдылар, ұқыптылық, бір-біріне деген құрмет, функционалдық сауаттылық.
Жолдастарын тыңдай білу, ой пікірлерімен санасу, өз ісіне жауапкершілікпен қарау дағдыларын дамыту.
Пәнаралық байланыстар математика, ғылымға кіріспе
АКТ қолдану Интерактив тақатамен жұмыс
Бастапқы білім Жаратылыс тану білімін салыстырады
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы
1 мин

5 мин

7 мин

2мин 1. Мұғалімнің кіріспе сөзі. (Сабаққа психологиялық көңіл-күй)
2. Үй жұмысын тексеру (бақылау, өзін-өзі тексеру, өзара тексеру)
Мақсаты: оқу материалының игерілу деңгейін тексеру, проблемалар проблемалады анықтау және оларды түзету.
А)Тірек білімдер актуалдау
Формасы: ұжымдық
Әдісі: жеке
Тәсілі: сұрақ-жауап
Оқушылармен бірлесіп сабақтың/оқу мақсатын анықтайды.
Өткенді қайталау
Сұрақ Интерактивтік тақта

30 мин

Техникалық құралдармен жабдықталғандықтан және токпен жұмыс жасайтын құралдарды пайдаланатындықттан кабинет – арнаулы кабинет болып саналады. Сондықтан, оқушылардың өмірін, денсаулықтарын сақтау мақсатында, мектептің дүние-мүліктерін бүлдірмей қолдану мақсатында арнайы ережелер қарастырылған. Бұл ережелермен оқушы жыл басында міндетті түрде тансуы керек. Оқушылармен осы ережелермен танысып, бұлжытпай орындауға міндетті. Мұғалім ережелерді таныстыру керек және олардың орындалуын қадағалау қажет. Компьютердің адамға тигізетін әсерлерін түсіндіру керек. Егер оқушылар зақымданған жағдайда алғашқы көмек көрсетілуі керек.
1. «Технология» кабинетіне тек қана мұғалімнің рұқсатымен кіруге болады.
2. Арнайы киімді киіп, қолынды сабынмен жу (егер сабақ ас дайындаумен байланысты).
3. Бекітілген орнында жұмыс істе, мұғалімнің рұқсатынсыз орнынан тұрма.
4. Жұмысты тек қана мұғалімнің рұқсатымен баста. Жұмыс кезінде сақ бол, Не отвлекайся во время работы.
5. Қолдану ережелерін білмейтін құрал-саймандарын қолданба.
6. Құрал-саймандарды тек жұмыс пайдалану керек по назначению.
7. Өз жұмыс орнын тазалықта сақта.
8. Құралдарды және мұғалім көрсеткен ретімен орналастыр.
9. Жұмыс кезінде сөйлеме.
10. Выполняй работу внимательно, не отвлекайся посторонними делами.
11. Қоңырау кезінде кабинеттен шығу керек.
12. Жұмыс аяқтағаннан соң өз жұмыс орнын жинап кет.
Тігін машинасымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері
1. Жұмыс орнын ретке келтіру.
2. Шашты жинап, жеңді қайыру.
3. Машинада тіке, орындыққа толық жайғасып, денені жай ғана еңкейтіп, басты алға қарай иіп отыру керек.
4. Жарық жұмыс орнына сол жақтан немесе алдынан түсуі керек.
5. Тігін машинасын тікелей мұғалімнің жетекшілігімен іске қосу.
6. Машина мен жұмыс орындаушының ара қашықтығы 20 — 30 см
7. Аяқтар толығымен еденде немесе аяқ қойғышта (подставка) орнығуы керек.
8. Машина үстінде артық заттар жатпау қажет.
9. Машина тігісін бастарда бұйымда түйреуіштер немесе инелер болмауы тиіс.
10. Жұмыс бастамай тұрып орналасуын тексеру (табанды реттегіш бұранда жақсы ұстап тұр ма, ине тесігіне тура келе ме).
11. Матаны қойып, табанды түсірмей тігін машинасын жүргізуге болмайды.
12. Тігістерді ауыстырғанда инені жоғары көтеріп қою.
Жұмыс орныңды дұрыс, таза ұста. Құралдарды ыңғайлы, өзіңе керек жерге қой. Жұмыс орныңды жұмыс аяғында арнаулы құралдармен, щеткамен немесе ылғал шүберекпен мұқият тазала. Шыққан қалдық пен қоқысты ерінбей сыртқа шығарып отыр. Киіміңді, бойыңды ластамауға бейімдел. Құрал-сайман, станоктар, жұмыс орның әр уақытта таза болсын.ъ
Постер қорғау
Мәтінмен жұмыс
Тақырыпты түсініп оқу
Тақырыптағы негізгі ойды жазу
Өзара талқылау
Оқушылар тақырып бойынша «Бұрыннан не білемін?», « Не білуім керек?» сұрағына жауап жазады. Ал жаңа ақпарат бөлігіне «Не білдім?, «Қандай маңызды сәттерді енді анықтадым?» сұрағына жауап жазады.
Сергіту сәті
«Молекула» жаттығуы. Барлық қатысушылар жүргізушінің айналасына жақындап жиналады да, көздерін жұмып, опыр-топыр жан-жаққа тарай бастайды.

Сабақ соңы

10 мин

1.Рефлексия
Мақсаты: Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас).
Рефлексия. Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады:: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.

2. Үй тапсырмасы.
Жаттығу
стикеры
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Барлық оқушылар:
Температура түсінігін білу, термометр көмегімен температураны өлшей білу, температураны 0С-ден К-ге аудару.
Оқушылардың көбісі:
Термометрлер түрлері мен температуралық шкалаларды білу,
Температура және жылулық энергия арасындағы айырмашылықты сапалы түсіндіру

Кейбір оқушылар
Қыздыру температурасының уақытқа тәуелділік графигіне талдау жасау • өзара тексеру.
• өзін-өзі тексеру.
• ауызша сұрақ Іс-әрекеттердің ауысуы, барысында шаршауды төмендету үшін мұғалімге қозғалыстар және көру бұрышын өзгерту

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Төменде қалдырылған орынды жүргізілген сабақ бойынша түсіндірмелер үшін қолданыңыз. Сол жақтағы бағанда берілген сабақ бойынша неғұрлым маңызды сұрақтарға жауап беріңіз

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Визуалды өнер

Пән: көркем еңбек
Сынып: 6 Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні :

Күні: Қатысқандар: Қатыспағандар саны:
Сабақтыңтақырыбы:
Портрет жанры. Портрет түрлері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 6.1.3.1. Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:портрет жанры мен портрет түрлері туралы біледі;
Оқушылардың басым бөлігі:портрет жанры мен портрет түрлерін жасауда ақпарат көздерін қолданады;
Кейбір оқушылар:портрет түрлерін өз бетінше орындайды;
Бағалау критерийлері — портрет жанры мен портрет түрлері туралы мәліметтерді меңгереді;
— шығармашылық идеыларды іске асыруда ақпарат көздерін тиімді пайдаланады;
Портрет жанрының өзіндік ерекшелігін анықтайды;
Түрлі ақпарат көздері арқылы портрет жанрындағы картиналарды қарастырып, оның түрлерін зерттейді;

Тілдік мақсаттар
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
портрет, жанр.
Пән лексикасы және терминология:
Портрет, автопортрет, жанр, бейнелеу өнер бағыттары.
Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері
…….бейнелеу барысында ……. қолданылды.
Бұл шығарма …… көмегімен орындалды.
Автопортрет идеясы жақсы көрсетілген, себебі…..
Менім ойымша қолданылған материал ….. әсерлі, себебі
Диaлогтер мен жaзу үшін қолдaнылaтын тіркестер:
— Портрет жанрының ерекшелігі неде?
— Портрет салуда қандай ережелерді ұстану керек?
— Портреттің қандай түрлері бар?
Құндылықтарға
баулу
Қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, өмір бойы білім алу

Пәнаралықбайланыстар Сызу, бейнелеу өнері

Алдыңғымеңгерілген білім
Портрет түрлерін біледі
Сабақбарысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтажоспарланғаніс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
2мин

3мин

«Қол жесті» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу;
Оқушылар шеңберге тұрып, топқа бөлінеді. Әрбір топқа бір-бірін тану үшін 30 секунд беріледі..

Топқа бөлу «Адасқан әріптер» әдісі
1-топ «Портрет»
2- топ «жанр»
3- топ «Портрет түрі»

1 тапсырма. «Жасырын суреттер» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

— суреттерде кімдер бейнеленген?
— адамдардың суретін салу қалай аталады?
-суреттерде қандай түстер қолданылған?

ҚБ «Қол сигналы» әдісі
Оқушыларға сұрақ қойю арқылы білімін тексеру.
1. Бейнелеу өнерінің түрлерін атта?
2. Кескіндеме, оның жанырлары туралы айт?
3. Пейзаж деген не?
4. Натюрморт қандай мағынаны білдіреді?
5. Тақырыптық сурет туралы айт?

қима қағаздар

суреттер

Сабақ ортасы
15 мин

15 мин

Жаңа сабақ

Портрет- бейнелеу өнерінің адамды бейнелейтін жанры.
Салтанатты портрет- арнайы сәнді киінген, сымбатты адамды бейнелейді.
Камералық портрет – адам қарапайым, табиғи қалыпта бейнеленеді.
Топтық портрет – екі немесе бірнеше адам бейнеленеді.
Жұптық портрет – ерлі-зайыптылар, туған- туыстар,жолдастар бейнеленеді.
Автопортрет – суретшінің өзін бейнелеуі.

Ой шақыру.
Картиналарды қарастырып, келесі сұрақтарды қою ұсынылады: :

• Картинада не байқап тұрсыздар?
• Неге бұл картиналар портрет деп аталады?
• Портрет дегеніміз не? Қалай ойлайсыздар?
• Бұл картиналарда адамдардың бейнесі қалай бейнеленген?
• Портреттің қандай түрлерімен таныссыңдар?
• Суретшілер қандай визуалды элементтер қолданған?
• Сіздер қалай ойлайсыздар, «визуалды элемент» дегеніміз не?
3 Бұл картина арқылы қандай идея және көңіл- күй берілген? Суретші бізге не айтқысы келді?

2- тапсырма. Топтық жұмыс «Сұраққа жетіп алу» әдісі.
1) Портрет жанрына сипаттама беру
2) Портреттің түрлерін атау;
3) Ақпарат көздерін пайдалану арқылы оқулықтағы кез келген портретке таныстырылым жасау
Дескрипторлар:
— Оқушылар портрет жанры туралы біледі;
— Портреттің түрлерін талдайды;
— Ақпарат көздерін тиімді пайдаланады;
ҚБ «Бағдаршам» әдісі
3-тапсырма. Саралау тапсырмасы «Портрет» әдісі
Жеке жұмыс: Портретке адамның бет бейнесін
салу
Дескрипторлар:
— Оқушылар портрет салу ережелерін біледі;
— Портрет салудағы эстетикалық талаптарды орындайды;
ҚБ «Бас бармақ» әдісі
Портрет жанрының түрлерін оқушылармен бірге мысал негізінде қарастырып өту ұсынылады.
 Парадтық
 Камералық
 Топтық
 Миниатюрлік
 Тарихи
 Серуендік- портрет
 Отбасылық
 Діни портреттер
 Автопортрет
Презентация:
Оқушылар өздерінің зерттеу жұмысын таныстырады.
Оқушылар әрбір таныстырылымнан кейін сұрақтар қоя алады
Сабақты бекіту.
— Портрет дегеніміз не?
— Портрет түрлерін ата?
Қорытынды әңгіме жүргізу.

постер, маркер

А3 қағаз, қарындаш

Сабақтыңсоңы
5 мин Кері байланыс
«Бір сөзбен» стратегиясы
Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады.
*Төзімсіздік, *Ашу, * Қуаныш, * Немқұрайлылық,*Қанағаттану, *Шабыт,
*Зерігу,* Алаңдау, * Тыныштық, * Сенімділік, * Сенімсіздік, *Рахаттану.

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайтапсырмаларқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінтексеружоспарыңыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы

Саралау тапсырмасы
жеке жұмыста
«Портрет» әдісі арқылы жүргізілді.
Оқушылар барлығыпортретке адамның бет бейнесін салу ережелеріне сүйене отырып, мұғалімнің қолдауымен салады;
қабілеті жоғары оқушылар
адамның бет бейнесін ешқандай кeмшіліктeрсіз салады және таныстырылым жасайды көрсeтеді;
«Қол сигналы» әдісі, «бағдаршам», «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. .
Кері байланыс «Бір сөзбен » әдісі арқылы жүзеге асырылады. Қауіпсіздік техникасы ережелерін,
АКТ қолдануда қауіпсіздік шараларын еске түсіру және сақтау
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
1 Бөлім: Визуалды өнер Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6 Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Қазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портрет
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.2.1 Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету.
Сабақ мақсаттары • Қазақстандық суретшілердің портрет жанрындағы картиналарын зерттеу;
• Суретшілердің жұмыстарындағы ерекшеліктері туралы білім мен түсінігін көрсету.
Жетістік критерийлері Отандық суретшілердің картиналарын зерттейді.
Қазақстандық суретшілердің портреттеріндегі ерекшеліктерді анықтайды. Қазақстандық суретшілердің жұмыстарының негізінде эскиз орындайды.
Өнер, қолөнер, дизайн туындыларының әлемдік және ұлттық ерекшеліктерін анықтайды
Тілдік мақсаттар
Портреттерге тән ерекшеліктерін сипаттайды.
Оқушылар келесі сұраққа жауап береді:
• Сюжет композиция және т.б.
• Менің ойымша суретші ….көрсеткісі келді.
• Картинадағы өзіндік сипатқа ие….
• Портреттің идеясы жақсы жеткізілді. Себебі,
• Портрет жылы колоритте орындалған. Себебі….
Құндылықтарды дарыту Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік
Пәнаралық байланыстар Қазақстандық тарихи қайраткерлердің портреттерін зерттейді.
АКТ қолдану дағдылары Бұл сабақ аясында АКТ дағдылары қарастырылмайды
Бастапқы білім
Оқушылар осыдан бұрын портрет жанрымен таныс
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Сабақтың басы
Сұрақтарға жауап бер:
«Абай» портреті.
Оқушыларға қазақ ақыны Абай Құнанбаевтың әртүрлі суретшілермен салынған үш портретін қарастырады:
• Картинада кім бейнеленген? Кейіпкердің мінезін суреттеңіз.
• Картинаның авторын білесіздер ме?
• Суретші көрерменге не айқтысы келеді?
• Портреттер несімен ерекшеленеді?
Сабақ мақсаты және бағалау критерийлерімен танысу.
Сабақтың ортасы

Шоқан салған суреттер оның ғылыми еңбектеріне байланысты этнографиялық сипатқа ие болғандықтан, оларды түгелдей кәсіптік өнерге жатқызбайды. Шоқан салған сурет.
Ш.Уәлиханов.
Қазақстанның реалисттік бейнелеу өнері
Н.Г.Хлудовтың (1850-1935) есімімен байланысты.
Қазақстанға 1877 жылы келген ол географиялық экспедицияға қатысып, бірнеше акварель және кескіндеме полотноларын жасады. Ұлттық колориты мен этнографиялық жағынан үстірттігіне қарамастан Хлудов шығармалары көркемдік құндылыққа ие болды.

А.Бортников. «Жайлаудағы Хлудов»
Н.Г.Хлудовтың бейнелеген суреттері;
— Қазақстанның таулы табиғатын,
қазақтардың тұрмыс-тіршілігі
1929 жылы Түрксіб құрылысынан Алматыға жас жұмысшы, бұрынғы қойшы Ә. Қастеев оқуға келді. Оның әкелген суреттерінен темірқанат талаптың болашағы зор екендігі көрінді.

«Соңғы хабар» Абай портреті «Томар» колхозы
Кескіндемелік жұмыстары қазақтың кең даласында болып жатқан өзгерістерді шынайы бейнелеген суретшілер;
— Ә. Қастеев,
— Н.Крутилников,
— Е.Сидоркин,
— Ш.Кенжебаев,
— С.Мәмбиев,
— Қ.Телжанов,
— М. Кенбаев,
— М. Лизогуб және басқа суретшілер
Суретшілер қоршаған ортада және бүкіл әлемде болып жатқан оқиғаларды бақылап әрі талдай отырып, сезім, тебіреніс әсерлерін өз туындылары арқылы көрсетуге тырысады.
Ә. Қастеевтің шығармашылығының бір бөлігі қазан революциясынан кейінгі халық өмірін бейнелейтін кескіндеме шығармалары. Олардың қатарына мына картиналар жатады: «Бие сауу», «Құдықтың басындағы бай мен жарлы», «Қалың малға сатылған қыз», «Шөп шабу», «Колхоздың сүт фермасы», «Колхоз тойы», «Колхоз қырманы».
Суретші Ә. Қастеев халық батыры, Амангелді Иманов тақырыбына өз шығармасынан ерекше орын берген. Бұл шығармалар қатарына «А.Имановтың портреті», «Амангелдінің шабуылы» атты композициялары жасады.
Қазақ бейнелеу өнерінде суретші Ә.Ысымайлов шығармашылығы көрнекті орын алады.Алғашқы ұлттық график-суретші Ә. Ысымайловтың творчествосы, қазақтың профессионалдық бейнелеу өнерімен қатар қалыптасты. Ол кескіндеме, графика, газет-журналдарды көркемдеу салаларын қатар алып жүрді. Суретшінің 20 жылдардағы еңбектері индустриалды Қарағанды мен туған жер табиғатының көріністерін бейнелеуге арналды. 30 жылдары тушьпен салынған еңбектерінде «Қарағанды», «Қарағанды шахтерлары» шахтерлер өмірін бейнелейді. Оның карикатурасы мен плакаттары («Теңіздің ар жағынан», «Жарылып кетті») терең мағыналы сынға құрылған
Қазақстандық суретші Гульфайрус Исмаилованың «Қазақ вальсі» картинасын қарастырыңыздар.
• Картинада не бейнеленген?
• Картинаның кейіпкерін танисыздар ма?
• Портрет қандай түрге жатады? Неліктен?
• Суретші бізге не суреттегісі келді?
• Портрет сіздерге қандай көңіл-күй сыйлайды?

Абрам Черкасский «Дина Нурпеисова и Джамбул»Сабур АбдрасуловичМамбеев «Девушка у окна»Килибаев Нурлан «Орлан»
Талқылау үшін сұрақтар:
• Картинаның идеясы қандай?
• Портрет қандай колоритте орындалған? Неліктен?
• Картинаның атауын қалай қояр едіңіз?
• Қазақстандық суретшілердің портреттеріндегі ұқсастық не?
• Қазақстандық кескіндемешілердің ортақ визуалды элементтерін ата?
Бағалау критерийі Білім алушы
• Өнер, қолөнер, дизайн туындыларының әлемдік және ұлттық ерекшеліктерін анықтайды Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану Тапсырма Визуалды элементтерді қолданып, берілген тізімнің ішінен бір анимация түріне сюжет таңдап, кейіпкердің нобайын жасаңыз. A) ермексазды анимация B) көлеңкелі театр C) саусақты қуыршақтар D) таяқшалы қуыршақтар Мысалы: Дескриптор Білім алушы — сюжет құруда түрлі идеялар ұсынады; — анимациядағы дизайн туындыларының ерекшеліктерін көрсетеді; — анимация түрлерін анықтайды
Қазақстандық суретшілердің жұмыстарына ұлттық колорит кейіпкерлердің мінездері және т.б..

Практикалық тапсырма.
Бағалау критерийлері:
• Кейіпкердің мінезін суреттейді;
• Композиция;
• Көркемдік элементтерді, стилистиканы қолданады.
Оқушылардың практикалық тапсырмалары альбомда орындалады.

http://magnolia.kz/articles/3442-vstrecha-zhambyla-i-diny.html

http://nurlankilibayev.blogspot.com/p/blog-page_17.html

Сабақтың соңы Бағалау
Оқушылардың аяқталған жұмыстарын бір жерге жинаңыз.
Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайды
Рефлексия:
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
— нені білдім, нені үйрендім?
— нені толық түсінбедім?
— немен жұмысты жалғастыру қажет?

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады Сұрақтар қою.
Бірін-бірі бағалау Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Визуалды өнер
Күні:
Сынып: 6
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы Сызықты портрет.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.6.2 Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, оларды өңдеу мен пайдаланудың тиімді жолдарын (немесе әдістерін) анықтау
Сабақтың мақсаты 1.Қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау керектігін түсінеді.
2.Қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін таңдай алады.
3. сызықты сурет жасау барысында визуалды элементтерді сенімді қолдану;
өнер көркем тәсілдері арқылы сызықты сурет портретін орындау.
Бағалау критерийі -қоршаған ортаның визуалды элементтерін біледі.
-өнердің көркем тәсілдерін анықтайды.
-өз идеяларын жеткізу үшін өнердің көркем тәсілдерін таңдайды және қолданады.
Тілдік мақсаттар
Материалды ұсыну барысында сабақта қозғалған жаңа терминологияларды қолдану. Сұрақтарды қою және мысалдарды келтіре отырып, оларға аргументті жауап беру. Сызықтық портрет, пейзаж, натюрморт, жанр

Пән лексикасы, терминология және диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері:
• контурлы сурет, техника, визуалды элементтер және т.б.
• Бұл шығарма …. көмегімен жасалды.
• Менің ойымша суретші …. көрсеткісі келді.
• Менің ойымша бұл техниканы қолдану …..тиімді.
• Жасау барысында қолданылды.•
Құндылықтарға баулу Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы
Әртүрлі дәуірде, әртүрлі елдердің суретшілерімен жасалған туындыларды талдау арқылы толеранттылықты дәріптеу.
Пәнаралық байланыс Бейнелеу, математика, сызу, геометрия, тарих
Алдыңғы білім Кескін туралы біледі.Қазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портреттер туралы біледі
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы
(5 мин) 1.«Комплементтердің бұрқасыны»арқылы оқушылардың назарын сабаққа аудару.
2 Портреттердің түрлері бейнеленген суреттер арқылы топқа бөлу. «Салтанатты», «Камералық»
3. «Менен сұрақ, сенен жауап» әдісі арқылы алдыңғы білімді пысықтай отырып, жаңа сабақтың тақырыбын хабарлау. Шаттық шеңберінде тілек айту
Сабақтың ортасы
(27 мин) Сызықты портерт
Анри Матисстің «Женшина с распущенными волосами» және В.Серовтың «Портрет балерины Т.Карсавинной» деген картиналарын қарастыр. Ұқсастықтарын анықта.
— Суретшілер екі кейіпкердің мінезін қалай суреттеген?
— Кейіпкердің мінезін суреттей аласыңдар ма? Қандай визуалды элементтері арқылы анықтай алдыңыздар?
-Бір сызықтың көмегімен адамның мінезін келтіруге болады ма?
«Сызық мінезі, көркемдік мүмкіндіктер» түсінігімен таныстырамыз.
Сызық мінезі — суретшінің көңіл-күйін, сезімін білдіреді.
Анри Матисс «Мен бұл сызыққа ештеңе қоса алмаймын, ештеңе ала алмаймын» деген сөзімен келісесіздер ме?
Талқылау:
— Суретші бұл суретті салу үшін қандай материал қолданды?
Сызықты портрет жұмыстарын қарастыр:
— Кейіпкердің мінезін суретте? Ол немен айналысады? Қалай ойлайсыңдар?
-Оның көңіл-күйін қандай сызық арқылы суреттер едіңіздер?
Мысалдар:

— суретші қандай материалдар қолданған?

«Джиксо» әдісі (ТЖ) бойынша оқулықпен жұмыс жасау.
1 топ сызықты сурет деген не анықтама беру.
2 топкөркем туындының барлық бөліктерін сәйкестендіру арқылы пропорцияға сипаттау.

ҚБ:«Отшашу» әдісі

«Бір минут» әдісі (ЖЖ).
Мақсаты:өзін өзі басқару;ойлаудағдыларын қалыптастыру.
1-тапсырма:
1 топ: Портрет салуға жаттығу үшін қажетті кезеңдерді ата.
2 топ: Пропорцияларды сақтау қажеттілігі анықтау.

Саралау тапсырмасы: Портрет салу негізгі кезеңдері бойынша жұмыс жасау, портрет салу.
1.Сопақша дөңгелек салып, оны сызықтармен бөледі.
2 .Мұрын орналасатын жерде, бағдарлы штрихтар салып,көздің орнын белгілейді.
3. Көздің ішкі қиығын тік сызық түсіріп,ерін езуін белгілейді және ерінді толық сызып, құлақтың контур сызығы мен шаш жиектерін белгілеп,көмекші сызықты өшіріп нобай дайындайды.

Дескриптор:
-Портрет салу кезеңдерін біледі.
— Мұрын орналасатын жерді штрихтап салуды үйренеді.
— Көздің орнын белгіледі.
— құлақтың контур сызығы мен шаш жиектерін белгілейді.

ҚБ «Басбармақ» әдісі
Тапсырма
Жіпті немесе сымды қолданып, берілген тізімінің ішінен бір көңіл күйді таңдап (белгілеу керек), өз автопортретіңізді орындаңыз. A) Қуанышты B) Қайғылы C) Агрессивті D) Енжарлық Мысалы: Дескриптор Білім алушы — нақты көңіл күйді таңдайды; — жіпті немесе сымды қолданады; — өз автопортретін жасайды.

Портрет салу негізгі кезеңдері жазылған парақша
Сабақтың соңы
(5 мин) «Иә- жоқ» стратегиясы
1. Сызықты сурет дегеніміз не ?
2. Пропорция дегеніміз не ?
3. Портрет салу кезеңдерінің үлгісі жұмыстың орындалуына өз септігін тигізе ме?
4. Бейнеленген адамдарға деген көзқарастар қалай енгізіледі.
5.Портрет салу кезеңдері нешеге бөлінеді? Иә, жоқ белгісі
Рефлексия «Алма ағашы»
қызыл алма
жасыл (көк) алма
сары алма. Алма ағашы суреті, алмалар
(3 мин)
Саралау –сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз. Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Саралау тапсырмасы 2 тапсырма
Портрет салу негізгі кезеңдері бойынша жұмыс жасайды.
1 топ сопақша дөңгелек салып оны сызықтармен бөледі.
2 топ мұрын орналасатын жерде, бағдарлы штихтар салып,көздің орнын белгілейді.
3 топ Көздің ішкі қиығын тік сызық түсіріп,ерін езуін белгілейді және ерінді толық сызып, құлақтың контур сызығы мен шаш жиектерін белгілеп,көмекші сызықты өшіріп нобай дайындайды. Бағалау- сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз?
ҚБ:»Отшашу»ҚБ
«Басбармақ» әдісі

Рефлексия «Алма ағашы» Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Партада дұрыс отыру, құрал жабдықтарды бір- біріне дұрыс беру, қауіпсіздік ережесін сақтау.
Сабақ бойынша рефлекция Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.
Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап
беріңіз.
Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәре (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:

Сабақты бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері / қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
1 Бөлім: Визуалды өнер Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6 Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Графика. Орындалу техникасы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.6.4 Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау.
Сабақ мақсаттары Шығармашылық жұмыс кезінде сызықты сурет бойынша дағдысын көрсету.

Бағалау критерийлері графика техникалары және материалдарымен эксперимент орындау;
портретті салу үшін техника мен материалдарды анықтау.
Тілдік мақсаттар
Материалды ұсыну барысында сабақта қозғалған жаңа терминологияларды қолдану. Сұрақтарды қою және мысалдарды келтіре отырып, оларға аргументті жауап беру.
Пән лексикасы, терминология және диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері:
• Графика, пішін, сангина, постель және т.б.
• Бұл портрет …. көмегімен салынды.
• Бұл материал …. көркем. Себебі….
Құндылықтарды дарыту Әртүрлі дәуірде, әртүрлі елдердің суретшілерімен жасалған туындыларды талдау арқылы толеранттылықты дәріптеу.
Пәнаралық байланыстар Әдебиет.
АКТ қолдану дағдылары Ақпарат көзі ретінде ғаламторды қолдана алады.
Бастапқы білім
Өткен сабақтардан оқушылар портреттің не екенін біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Сабақтың басы
Сұрақтарға жауап бер.
Қандай портрет сай емес?
Портретті салу үшін суретшілер қандай материалдарды қолданды?
Кескіндеме өнері жайлы не білдік, не үйрендік?
Кескіндеменің қандай шығармалары бар?
Қандай кескіндемеші суретшілерді білесіңдер? – деген сұрақтарды қоя отырып жаңа сабақты баяндау
Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері анықталады. (слайд1)
Сабақтың ортасы
Графика гректің «грапо» деген сөзінен шыққан, қазақша «жазамын», «сызамын», «суретін саламын» деген мағынаны білдіреді. Қарындашпен, тушьпен салынған сурет немесе гравюралар графикаға жатады. Ол бейнелеу өнерінің бір саласы болып табылады. Кітаптағы иллюстрациялар, газаттегі суреттемелер мен карикатуралар, түрлі көшедегі плакаттар — осының бәрі график суретшілерінің туындылары. Графикада сызықтар, штрихтар, ашық және қоңыр дақтардың арақатынасы жетекші маңызға ие болады. Графика өнерінің кейбір түрлерінде түстер де пайдаланылады. Қазақстан суретшілерінің ұлттық графикаға қосқан үлесі зор. Еліміздің графика өнерін дамытып, сол салада жемісті еңбек етіп жүрген суретшілерден: И. Исабаев, Ә, Рахманов, М. Қисамединов, А. Смағұлов, Б. Табылдиев, К. Баранов, Н. Гаев, В. Гурьев, Е. Сидоркин, Т. Ордабеков, Қ. Қаметов, В. Тимофеев, т. б. атауға болады. Графика өнері каллиграфиямен, жазбамен тығыз байланысты деп табылады. ХІХ ғ. дейін графика мен сурет түсініктері қатаң ажыратылып қаралды.

Графика деп тек баспа техникасымен салынатындарды атаса, суретке — қолмен салынатын жұмыстарды: нобайды, нұсқа, т. б. жатқызады. Гравюрлеу француздың grawer — «қию», «тырнау» деген сөзінен шыққан. Гравюра деп бетіне сурет ойып салынған тақтаны да, сондай — ақ одан алынған басылымды да айтамыз. Гравюра Қытайда шамамен VI ғасырда пайда болды. Батыс Еуропада ол XIII — XIV ғасырларда шығып, XVI ғасырда кемеліне жетті. Көптеген график суретшілері байқасақ, олар қарындаш, акварель, тушь сияқты қолайлы әрі ыңғайлы материалды қолданған. Графикаға гравюралардың барлық түрлері де жатады, суреттерден айырмашылығы сол — оларды көп дана етіп көбейтуге болады. Гравюралар бірнеше тақталардан басылады. Гравюраның түрлері өте көп, олар: офорт, ксилография, линогравюра, литография т. б. болып бөлінеді. Графика өнері бейнелеу өнерінің бір түрі. Қазақ графика өнерінің бастауы тас дәуірі мен ата – бабаларымыздың рухына табынуға барып тіреледі. Жартастарға салынған сызықтық суреттер Балқаш, Түркістан, Маңғыстау өлкесінен табылған.
Топтық жұмыс
1 — жаттығу. Қарындаш сызығының бойымен бұрыштық кескіш арқылы ені 1 – 1, 5 мм – ден аспайтын арықша бедер жүргізу керек. Содан соң жүргізілген арықшадан шегініп, тағы да 1 — 1, 5мм болатын сызық жүргізіңдер. Осылайша бүкіл тақтаның бетін 10 х 10 см. көлемде тік төртбұрыштарға тілу керек.
2 – жаттығу. Толқынды қарындаш сызығының бойымен осылайша арықша жасау, тақтаның бетін тегіс толтыру керек.
3 — жаттығу. Шеңберсызғышпен шеңбер сызып, оларды да кескішпен тіліп, арықша жасау.
Сұрақтарға жауап бер:
* Графикалық сурет салу үшін қандай материалдарды білесіңдер?
Графика арналған материалдарды таныстыру.
Қарындаш, линер, сангина, көмір, қаламсам, пастель, балауыз борлары және т.б.
Оқушылар материалдармен эксперимент жүргізеді. Топтарда штрих, нүктелі және т.б. сурет салады.
Бейнематериалдарды тамашалау.
Портреттерді қарастырып, сұрақтарға жауап бер.
— Портрет қандай материалдармен орындалған?
— Көркемдік материалдың қандай ерекшелігін айта аласыздар?
Практикалық тапсырма
А3 альбомын оқушылар 4 бөлікке бөледі. Әр бөлігінде әртүрлі материалдармен оқушылар адамның бет әлпетінің суретін салады. Мысалы: көз — түрлі түсті қарындашпен, мұрын — қарындашпен, ерінді — борлармен, құлақты — қаламсаппен.
Сабақты қорытындылау
Жаңа сабақ бойынша оқушыларға бірнеше сұрақтар қойылып, еске түсіреміз.
Сұрақтар қою
1. Графика жасау техникаларына не жатады?
2. Графика өнері дегеніміз не?
3. Графика қай елдің сөзінен шыққан?
4. Қандай графика өнермен таныс болдық? – деген сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймыз.

Сабақтың соңы Бағалау
Оқушылар кішігірім көрме ұйымдастырады. Бір-бірлерінің жұмыстарын бағалайды.
Рефлексия
Сұрақтарға жауап беру.
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Анағұрлым қабілетті оқушылар тапсырманы күрделендіріп орындай алады.
Оқушыларға сабақ барысында сұрақ қою. Және тапсырманың дискрипторларына сай бір-бірін бағалау. Көркемдік материалды ұқыпты қолдану.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Сабақ : № 1Бөлім :Визуалды өнер

Мектеп :
Күні:
Мұғалім :
Сынып 6

Сабақ тақырыбы
Дәстүрлі емес материалдардан портрет жасау (сымнан орындалған портрет)

Оқу мақсаты:

Ортамерзімді жоспардан: 6.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, оларды өңдеу мен пайдаланудың тиімді жолдарын (немесе әдістерін) анықтау
Сабақ мақсаты Сызықтық портретке эксперименттер жүргізу.
Сымдардың көмегімен бет әлпетті шығару.
Көркем материалды ұқыпты пайдалану, бір-бірінің жұмыстарын талдау, бағалау жүргізу.

Бағалау критерилері

Материалдармен эксперименттер жүргізе алады;
Сымның көмегімен бет пішіннің көңіл-күйін дәл көрсете алады;
Көркем материалдарды ұқыпты қолдана алады;
Қауіпсіздік ережелерін сақтайды;
Бет мүшелерін дұрыс орналастыра алады;
Жұмыстың сапалы орындалуы;
Өзінің және өзгенің жұмыстарын талдау жасай алады.
Тіл мақсаты. Оқушылар орындай алады:
• Критерийлер бойынша орындалған жұмыстарына пікір айтады.
Көркем жұмыстардың мағынасы мен орындау үдерісін түсіндіреді.
Өзінің және өзгенің жұмыстарын жетілдіру, бейімделу үшін қажетті тәсілдерді және идеяларды ұсынады.

Құндылықтарды білу.

Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу.
Оқушылар арасында жақсы қарым-қатнас орнату.
Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап,ойын жеткізе білу.
Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.
Пән арасындағы байланыс. зерттеу барысында теориялық білімдерін тарих пәнімен және өнермен байланыстыру.
АКТ –ны пайдалану дағдылары.
Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.
Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .
Алдын алу білімі Оқушылар білімдерін әр кезеңде,әр бағытта орындай білетін дағдыларын қолдана білу.
2-Д жұмыстарында тәжиірбелерін көрсетіп қолдана алады.Мысалы: Маркер,фломастер,постер қағаздарыакварель бояуы, акрил, гуащь,майлы бояу,немесе аралас заттармен.қағаз, желім,журнал,каталогтармен,қайшы,3-А форматы.т.з
Пәндік сөздік қор /Пәндік лексика және терминология форма, сызық, сым. интерпретировать;
біріктіру, құрастыру, жасау, білдіру.
тәсілдер, идеялар, визуалды элементтер.
құрдастарының бағасы, мықты тараптар, жетілдіру.
Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері
…….бейнелеу барысында ……. қолда-нылды.
Бұл шығарма …… көмегімен орындал-ды.
Менім ойымша қолданылған материал ….. әсерлі, себебі…
Мықты тараптар ….. болып табылады.
Жұмысты… көмегімен жетілдіруі мүмкін
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
2-мин

1-тапсырма Өткен сабақты еске түсіру не жасалып, не қарастырғаны жайлы еске түсіру.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу
Сұрақ қойыңыз:
— осы жұмысты орындау барысында қандай қиындықтар туындады?
— осы жұмысты орындау барысында қандай сезімде болдыңыз?

Практикалық
материалдар, сымдар, желім, альбом

18мин
2-тапсырма

Практикалық тапсырма
Оқушыларға келесі тапсырмаларды орындауды ұсыңыз:
Негізгі тапсырма:
Қажетті құралдарды пайдалана отырып сымннан портрет немесе портрет орындаңыз.
Практикалық жұмысты жұппен орындауға болады.
Сыммен қалай қауіпсіз жұмыс жасау керек екендігін көрсетеміз. Ыңғайлы жұмыс жасау үшін сым жұмсақ және бөліктерге бөлінуі керек. Арнайы құралдар көмегімен сымдарды қиюға болады. Мұғалім жұмыстың әсерлі және нәтижелі болу үшін оқушыларға әртүрлі қосу тәсілдерін көрсетуге болады. Оқушылар алғашында қысқа бөлшектермен жұмыс жасап, одан әрі бір- біріне жалғауға болады. Олар бір- бірін көмек беру үшін жұпта жасауға болады. Керек болған жағдайда мұғалім оқушыларға көмек берулері керек. Қауіпсіздік ережесінің сақталуын қадағалау керек.
Оқушылардға қорғау көзілдіріктерін кию ұсынылады.
Өздерінің орындаған жұмыстарын бақылай отырып, сымнан жасалған портретттің қаншалықты эмоциясын дұрыс берілгенің қарастырыңыз. Жұмыстың мықты жақтарын және жетілдіру тәсілдерін сиппатаңыз.

Сабақты бағалау
2-мин

2-минут

Оқушылар өздерінің жасаған жұмыстарын таныстырып түсіндіріп кетеді.
Оқушылар ой бөліседі.
Бір-біріне сұрақтар қою арқылы талқыланады.
Оқушылар бір –бірінің жетістіктерін бағалайды.
Практикалық тапсырма нәтижелерін талқылау:
Жұмысты бағалау үшін қойылатын сұрақтар:
-портретте/автопортретте эмоция қаншалықты жақсы берілген?
-сызықтың көмегімен қаншалықты форма жақсы берілген?
— жұмыстың әлде де жетілдіретін тұстары барма? Егер бар болса, қандай?
Сұрақ қойыңыз:
• Қай тәсіл сізге қиындық туғызды?
• Не себепті?
Оқушылар өз жұмыстарын көрсетіп сұрақтарға жауап береді. Оқушылар бір-бірінің жұмыстарына өз пікірлерін айтады
— Сіздің портретіңізде идея ретінде не түрткі болды?
— Қандай қиындықтар кездесті.
Ұсынысыңыз бар ма?
Кері байланыс
Екі ұсыныс бір тілек.
Үйге тапсыма беру. Өнер материалдарын әкелу.
Кері байланыс:
 Не білдім нені түсіндім?
 Түсініксіз не болды.?
 не жетілдіруіміз кажет?
 Қандай қиыншылықтар болды
 Не оңай болды?
 Болашақ сабақтарда не көргілері келеді.?

Қосымша ақпарат
Сабақтың соңында оқушылар:
Үйренгендері туралы ойланады
Келесі сабақтың мақсаттарын белгілейді
Өздерінің және өзгелердің жұмыстарын бағалайды.
.

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.
Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзегеасырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?
Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?
Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?
Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

Сабақ : № 1Бөлім :Визуалды өнер

Мектеп :
Күні:
Мұғалім :

Сынып 6

Сабақ тақырыбы
Портреттегі түс. Орындалу техникасы

Оқу мақсаты:

Ортамерзімді жоспардан: 6.1.1.1-Өзінің және басқа оқушының тәжірибесіне сүйене отырып, қоршаған орта нысандарының визуалды сипаттамаларын (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) түсіну және білімін көрсету
6.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану
Сабақ мақсаты Бояудың көмегімен беттің формасын және эмоцияны дәл келтіре алады
Көркем материалды ұқыпты пайдалану, бір-бірінің жұмыстарын талдау, бағалау жүргізу.
Бағалау критерилері

1. Көркем материалдарды ұқыпты қолдана алады.
2. Бояу арқылы терінің бірнеше реңктерін таба алады.
3. Беттегі жарық, көлеңкелердің түстерін дұрыс табады.
4. Бояудың көмегімен беттің формасын және эмоцияны дәл келтіре алады.
5. Жұмыстың креативті орындалуы.
6. Өзінің және өзгенің жұмыстарын жетілдіру, бейімделу үшін қажетті тәсілдерді және идеяларды ұсынады.

Құндылықтарды білу.

 Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу.
 Оқушылар арасында жақсы қарым-қатнас орнату.
 Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап,ойын жеткізе білу.
 Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.
Пән арасындағы байланыс. зерттеу барысында теориялық білімдерін тарих пәнімен және өнермен байланыстыру.
АКТ –ны пайдалану дағдылары.
Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.
Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .
Алдын алу білімі Оқушылар білімдерін әр кезеңде,әр бағытта орындай білетін дағдыларын қолдана білу.
2-Д жұмыстарында тәжиірбелерін көрсетіп қолдана алады.Мысалы: Маркер,фломастер,постер қағаздарыакварель бояуы, акрил, гуащь,майлы бояу,немесе аралас заттармен.қағаз, желім,журнал,каталогтармен,қайшы,3-А форматы.т.з
Тіл мақсаты. Оқушылар орындай алады:
• Критерийлер бұрынғы орындалған жұмыстарына пікір айтады.
Көркем жұмыстардың мағынасы мен орындау үдерісін түсіндіреді.
Өзінің және өзгенің жұмыстарын жетілдіру, бейімделу үшін қажетті тәсілдерді және идеяларды ұсынады.
Пәндік сөздік қор /Пәндік лексика және терминология Портрет, автопортрет, жанр, бейнелеу өнер бағыттары.
форма, сызық, сым. интерпретировать;
біріктіру, құрастыру, жасау, білдіру.
приемы, идеи, визуальные элементы;
тәсілдер, идеялар, визуалды элементтер.
құрдастарының бағасы, мықты тараптар, жетілдіру.
Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері
…….бейнелеу барысында ……. қолда-нылды.
Бұл шығарма …… көмегімен орындал-ды.
Автопортрет идеясы жақсы көрсетіл-ген, себебі…..
Менім ойымша қолданылған материал ….. әсерлі, себебі…
Мықты тараптар ….. болып табылады.
Жұмысты… көмегімен жетілдіруі мүмкін
Дереккөздер

1-тапсырма
10-минут

2-тапсырма
30-минут

Оқушылар жаттаған білімдерін қолдана отырып, қағаз бетіне досының портреті немесе өздерінің автопортретін орналастырады. Мұғалім оқушылармен бірге тақтада сызып көрсетуі тиіс.
Оқушылар беттің түстерін боямас бұрын қысқаша бейнероликтер көруге болады.
https://www.youtube.com/watch?v=bbSjrKxDPTI
Талдауды төмендегі сұрақтар арқылы жүргізеді.
* Бейнероликте суретші қандай түстерді қолданады?
* Неліктен олар әр түрлі болып көрінеді?
* Жарық көлеңкенің түстерін қалай тапты?
* Бет әлпетіне қатысты өзара ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау және талдау, мысалы, шаштың түсін, көздің түсін, беттің пішіні мен сызғыштың көмегімен пропорцияны өлшеген кезде.
Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің портреттерін бояуға кіріседі. Практикалық жұмыс тек мұғалімнің көмегімен жүргізілуі тиіс. Түспен бет пішінді, эмоцияны, шаштың, көздің түстерін және жарық, көлеңкенің түстерін дұрыс табулары тиіс.

Интернет ресурстар:
Тәжірбиелік жұмысқа ар-налған ресурстар:
Акварель, гуашь, қылқалам,су құтысы, па-литра.
Сабақты бағалау
5-мин

Кері байланыс Оқушылар өздерінің жасаған жұмыстарынан кішігірім көрме ұйымдастыруларына болады.
Оқушылар ой бөліседі.
бір-біріне сұрақтар қою арқылы талқыланады.
Оқушылар бір –бірінің жетістіктерін бағалайды.
Практикалық тапсырма нәтижелерін талқылау:
— Қандай қиындықтар кездесті.
Ұсынысыңыз бар ма?
Кері байланыс
Екі ұсыныс бір тілек.
Үйге тапсыма беру. Өнер материалдарын әкелу.
Кері байланыс:
 Не білдім нені түсіндім?
 Түсініксіз не болды.?
 не жетілдіруіміз кажет?
 Қандай қиыншылықтар болды
 Не оңай болды?
 Болашақ сабақтарда не көргілері келеді.?

Қосымша ақпарат
Сабақтың соңында оқушылар:
Үйренгендері туралы ойланады
Келесі сабақтың мақсаттарын белгілейді
Өздерінің және өзгелердің жұмыстарын бағалайды.
.

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.
Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзегеасырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?
Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?
Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?
Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

Мектеп
Сынып: 6
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Заманауи портрет
Осы сабақта қол жеткізілген оқыту мақсаттары (оқу жоспарына сілтеме) 6.2.1.1 —
Қоршаған ортадағы визуалды элементтерді анықтау, таңдау, қолдану және мәнерлі құралдар арқылы өз идеясы мен сезімін көрсету.
6.3.2.1 – Өз жұмысындағы мен өзге шығармалардағы( суретшілердің,қолөнершілердің ,дизайнерлердің) қоршаған ортаның тақырыбы мен идеясын салыстырып,пәндік терминдерді қолдану.
Саба қмақсаттары Жұмысты жасауға әсер ететін факторларды анықтай отырып, әр түрлі өнер, қолөнер, дизайн түрлерінің кейбір сипаттамаларын танып білу және сипаттау.
Идеяларды талқылау және сұрақтар қою арқылы жұмысты жасауға әсер ететін факторларды анықтауды үйренеді.
Бағалаукритерийлері  «Портрет» ұғымының сипаттамасын анықтай алады;
 Идеяларды талқылайды;
 Есту арқылы, адамның көңіл күйін, қағаз бетіне түсіре алады
Тіл мақсаты Оқытудың тілдік мақсаты:
Жаңа материалдарды көрсету кезінде терминологияны қолдану. Сұрақтарыңызды қойып,мысалдармен жауап беру. Өзіңіздің және басқа адамдардың жұмысын түсіну үшін: жеке визуалды элементтерді пайдаланып, табысты композиция құру үшін не қажет екенін ату.
• шығармашылық жұмыс жасау әдістеріне түсініктеме беру;
• көркем нысандар арасындағы айырмашылықтарды және ұқсастығын салыстыру және түсіндіру (фотосурет және кескіндеме).

• Пәндік лексика және терминология
• портрет, жанр, иллюстрация, репродукция.
• түс, гамма, реңк, пропорция, дене бөліктері.
• театр, сахна, көлеңке, свет, қуышақ театр, силуэті сценарилер, сюжет.
• Фотографиялық процесс, фотография, скетчбук, декорациялар, паспарту,
Диалог/жазу үшін пайдалы сөз тіркестері.
Түсіндіріңіз, сіз фотографияның жанрларын қандай принциппен ажыратасыз?
Неге сіз ойлайсыз …?
Суретшілер экспозициялық құралдарды, көркем суреттерде қалай пайдаланады?
Пәнаралық байланыс Теориялық білімді өнер пәні, физика пәнінен қолдану.
АКТ дағдыларын қолдану
Ақпаратты іздестіру, іріктеу, салыстыру және фактілер мен құбылыстар арасындағы байланыс орнату бойынша студенттердің өзіндік жұмыс дағдыларын дамыту.

Сабақбарысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут Ұйымдастыру бөлімі
a) сәлемдесу.
ә) оқушыларды бояу түстері арқылы топқа бөлу.
сұрақтарға жауап беріңіз
— бұл не?
— Бұл сурет не үшін фотосурет деп аталады ? Неліктен?

1. Мұғалім оқушыларға өз дәптерлеріне көрсетілген кестені толтыруды БББ сұрайды.
Кесте толтыру қолда бар білімді анықтау үшін қажет және сабақтың мақсаттарын анықтауға көмектеседі.

Білемін Білгім келеді Білдім

Сабақтыңортасы
35 минут

Топтық жұмыс

Адамның бейнесін бейнелейтін шығарма қалай аталады?
-Портрет.
«Портрет-адамбейнесінбейнелейтінкөркемшығарма.
Осы портрет жанры, өздеріңе таныс тағы бір пәнде бар.Ол қандай пән деп ойлайсыздар?
-Дұрыс,ол әдебиет пәні.Әдебиет пәнінде адам бейнесін өлең жолдары арқылы және сөзбен қалай беруге болады?
«Түкті қабақ жауып түскен көзіне
Тікенектей түк шығып тұр жүзіне
Қырлы мұрын,қырмызы ерін,қап-қара
Ұшқын шашып ойнап тұр көзіне.»
Бұл -өлеңмен берілген портрет.Ал енді сөзбен қалай бейнелеуге болады?
«Хамит-ұзын бойлы,жауырынды,тіп-тік,сұр жігіт. Қырша мұрынды,шүңіректеу қара
кер тобылғы көзді,қырқып жүретін сақалы,мұрты бар.Жасы 25-26 шамасында».

Сарамандық жұмысы: (жұптық жұмыс, 5 минут):Әр топтың оқушылары ойларынан адамның түрін, көңіл күйін сипаттап айтып береді. Ал екінші топ, көз алдарына сол адамды елестету арқылы қағаз бетіне адамның бейнесін түсіреді.
Тапсырма берген топтың оқушысы, өзінің сипаттап берген адам бейнесінің қалай шыққанын бағалайды.
Портрет түріне көңіл бөлейік:
16 ғасырда өмір сүрген, Итальян суретшісі Джузеппе Арчимбольдо ерекше портреттер салған.
Оқушылар слайдтан көрген портреттің қандай ерекшеліктері бар екенін талқылайды.
Джузеппе Арчимбольдо портретті: жеміс-жидектерден,
өсімдік гүлдермен, жапырақтардан және көкөністерден ерекше адамның бейнесін жасаған.

Сарамандық жұмыс:(топтық жұмыс)
Әр топтың оқушылары өздері алдын ала дайындап қойған (түрлі-түсті қағаздан) жапырақтар, жеміс жидектерден. Джузеппе Арчимбольдоның әдісімен адамның бейнесін жасайды.
Жұмысты төмендегі кезеңдерге сай орындаған дұрыс:
• Портретті парақтың қай бөлігіне орналастыру керегін шеше отырып, нысандардың сұлбасын қарындашпен сызу.
• Суретке қажетті бөлшектерді жапсыру.
• Техника қауіпсіздігін сақтау.
• Жұмысты аяқтау.

Дескриптор:
— Портретті парақта дұрыс орналастырады;
— Түстерді дұрыс табады;
— Адамның бейнесін дұрыс келтіреді:
— Жұмысы аяқталған.
Ж)(Ж) Кәсіби фотосуреттер
Оқушыларды әр түрлі пішінде кәсіби көркемдік ерекшелігі бар шығармаларды қарастыру/композициясына, көркемдік заңдылықтарына/ мәнерлі құралдарына идеясына назар аудару.
-Фотосуретті портрет ретінде қарастыруға болады ма? Неліктен?
-Суретшілер мен портреттер арасындағы айырмашылық қандай?
-Фотосуреттер қандай жарықта орындалған?
-Суретке түсіру кезінде қандай композициялық ережелерді сақтау керек?
— фотосуреттің орындалу техникасына байланысты материалды жіктей білу.

Сабақ мақсаты 2:Әртүрлі бұрыштардан портретке жарықтық түсіру арқылы жұмыс атқару.

Талқылауға арналған сұрақтар

1-композиция дегеніміз не?
2-композицияның қанда түрлері,жұмыс атқаруға көмектеседі?
3- Фотосуреттің сапасына бұрыштарды таңдау қалай әсер етеді?
4- Қай бұрышты таңдайсыз?
5- Қай жағынан? Жоғарыдан? Қашықтықта? Жақындық? Бұрышта?

(Ж)(Т)
Камерамен тәжірибеге кіріспес бұрын, мұғалім оқушыларды көрнекі құралмен және жасанды жарық шамдарымен жұмыс істеуге ұсынады.
(Ж)(Т)Тәжірибе жасау:
Жұппен бірге түрлі бұрыштан,әртүлі көріністе түсірілген кемінде 5-портрет фотосуреттерін жасайды.

Слайд

Көркем шығармашылық бояу құралдары, альбом немесе А 4 форматты қағазы

АКТ

Сабақтың соңы
3 минут Рефлексия.
Оқушыларға келесі сұрақтарды қоюға болады
Саған не оңай болды?
Қолыңнан не жақсы келді?
Не қиын болды?
Неге олай ойлайсың?
Жаңадан не үйрендің?

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың барысында қабілеті жоғары оқушыға тапсырманы күрделетемін
Өзара бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі және мұғалім бағалауы (дескрипторлар арқылы) жүреді
Денсаулықсақтаутехнологиялары. Интерактивті тақтаны 10-мин артық қолданбау
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет. Бұл сабақта практикалық жұмыс жасау барысында оқушылар орындарынан тұрып жүреді
Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелері

Сабақбойыншарефлексия

Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *